Όροι χρήσης

Tρόποι Αποστολής

Το okiosunglasses.gr μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες από κάθε γωνιά της Ελλάδα και του εξωτερικού.Όλα τα προϊόντα που βλέπετε στο okiosunglasses.gr είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται συνήθως σε δύο με τρεις εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Όλες οι αποστολές παραγγελιών άνω των 85€ γίνονται δωρεάν σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σας.

Για παραγγελίες μικρότερες των 85€ υπάρχει 3,5 € χρέωση μεταφορικών. Για χιλιομετρικές αποστάσεις άνω των 20 χιλιομέτρων από πόλεις που υπάρχει έδρα εταιρείας courier καθώς και σε ορισμένα απομακρυσμένα νησιά ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση.
Για αποστολές στο εξωτερικό η χρέωση των μεταφορικών είναι 30 €.

Tρόποι Πληρωμής

α. Αντικαταβολή
Η πληρωμή με αντικαταβολή μετρητοίς κοστίζει 2€. Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας σας .

β. Πιστωτική κάρτα – Χρεωστική Κάρτα

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας αναλαμβάνεται από την τράπεζα Πειραιώς εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας.

Οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα (αριθμός κάρτας, αριθμός ασφαλείας κάρτας, ημερομηνία λήξεως) μεταδίδονται / μεταφέρονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (SSL 128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Τα συστήματα και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται από την Τράπεζα Πειραιώς εμποδίζουν σε τρίτους την πρόσβαση στα δεδομένα και τα πληροφοριακά της συστήματα.
Η ιστοσελίδα της Τραπέζης στην οποία εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του ο πελάτης, φέρει ψηφιακό πιστοποιητικό για να μπορεί ο καθένας να ελέγξει τη γνησιότητάς της, δηλαδή να διαπιστώσει ότι ανήκει πραγματικά στην Τράπεζα Πειραιώς.
Η Υπηρεσία της Τράπεζας Πειραιώς , ακολουθεί τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επίσης είναι πλήρως συμβατή με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των διεθνών οργανισμών καρτών Verified by Visa και MasterCard SecureCode για ασφαλείς on-line πληρωμές με κάρτα.
Με τη χρήση πιστωτικής κάρτας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση στο ποσό πληρωμής.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΆΛΕΙΑ

Επισκεπτόμενοι τον δικτυακό τόπο ή χρησιμοποιώντας υλικό από αυτή την ιστοσελίδα www.okiosunglasses.gr αποδέχεστε τους παρακάτω όρους. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε το δικτυακό μας τόπο, αν δεν αποδεχθείτε τους παρακάτω όρους.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.okiosunglasses.gr επιτρέπει στους χρήστες του να το επισκέπτονται χωρίς να χρειάζεται να αποκαλύπτουν τη ταυτότητα τους εκτός και αν το επιθυμούν. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μας πρέπει, να μας παρέχουν με προσωπικά τους δεδομένα μόνο στη περίπτωση που θέλουν να παραγγείλουν κάποιο προϊόν ή να εγγραφούν στην ιστοσελίδα μας.

Πνευματική Ιδιοκτησία

Το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας www.okiosunglasses.gr που εδρεύει στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης και προστατεύεται από τις διατάξεις τις ημεδαπής και της διεθνούς νομοθεσίας περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, σημάτων, λογοτύπων, banners, layouts, interface, γραφιστικών σχεδίων, διαφημιστικών ή προωθητικών ενεργειών, ή τροποποίηση, μεταποίηση, παραποίηση, αντιγραφή εν μέρει ή όλο ή καθ’ οιονδήποτε άλλο τρόπο προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας για τα έργα που εμφανίζονται στην παρούσα ιστοσελίδα χωρίς την ρητή, έγγραφη συναίνεση της εταιρείας. Τυχόν παραβίαση των ανωτέρω η εταιρεία ρητώς επιφυλάσσεται για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος για την διεκδίκηση κάθε ζημίας που θα προκληθεί σε αυτήν.

Ενημέρωσή σας για τα Δικαιώματά σας.

Η νομοθεσία προβλέπει για τα υποκείμενα των δεδομένων, την ύπαρξη δικαιώματος υποβολής αιτήματος στον υπεύθυνο επεξεργασίας για πρόσβαση και διόρθωση ή διαγραφή των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή περιορισμό της επεξεργασίας που αφορούν το υποκείμενο των δεδομένων ή δικαιώματος αντίταξης στην επεξεργασία, καθώς και δικαιώματος στη φορητότητα των δεδομένων, καθώς και ανάκλησης της τυχόν συγκατάθεσης που δώσατε με μελλοντική ισχύ.

Για σχετικά θέματα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα: Κηφισίας 1-3, 115 23 Αθήνα, Ελλάδα»

Ποιοι είμαστε και πως θα επικοινωνήσετε μαζί μας

Η παρούσα ιστοσελίδα ανήκει στην επιχείρηση Okio sunglasses που εδρεύει στην Kαλαμαριά στην Θεσσαλονίκη, η οποία είναι και ο Υπεύθυνος επεξεργασίας των Προσωπικών Δεδομένων.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή άλλες ερωτήσεις σχετικά με τη συλλογή και χρήση των Προσωπικών Δεδομένων στο e-mail: info@okiosunglasses.gr.

Ασφάλεια Δεδομένων

Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντική για εμάς. Η παρούσα δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων επεξηγεί τι είδους προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε από εσάς μέσω της ιστοσελίδας μας καθώς και πως χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα. Η εταιρία Okio Sunglasses , τηρώντας τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, διατηρεί τις προσωπικές σας πληροφορίες σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή. Σε εφαρμογή του Ν.2472/1997 “περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα” ως ισχύει σήμερα και σε συμμόρφωση με τον Κανονισμό της Ε.Ε. 2016/679, της Οδηγίας 2016/680 για την γενική προστασία δεδομένων της ΕΕ (GDPR),τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών τα οποία περιέρχονται σε γνώση μας στο πλαίσιο κάποιας συναλλαγής, καταχωρούνται από την εταιρεία μας σε αρχείο δεδομένων και δε δύναται να διαβιβάζονται περαιτέρω στην Ελλάδα ή το εξωτερικό εκτός και αν η διαβίβαση των στοιχείων απαιτείται από το νόμο. Εάν είστε κάτω των 16 ετών, πρέπει να έχετε τη συγκατάθεση των γονέων σας πριν κάνετε χρήση των υπηρεσιών του παρόντος ιστοτόπου.

Γενικοί Όροι

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από τον ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο. Δεδομένου ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα διαρκώς επεκτείνεται, ενημερώνεται και βελτιώνεται σχετικά με τα προσφερόμενα προϊόντα, είναι φυσικό να ανανεώνεται και η παρούσα πολιτική. Συστήνεται στον εκάστοτε χρήστη/πελάτη να ενημερώνεται με δική του πρωτοβουλία σε τακτά χρονικά διαστήματα για τυχόν αλλαγές για το περιεχόμενο της παρούσας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων, η οποία είναι πιθανόν να τροποποιείται κατά διαστήματα, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

Για να επιτευχθεί η καλύτερη εξυπηρέτησή σας, είναι σημαντικό εσείς, ο πελάτης μας, να καταλάβετε ότι πρέπει να μας παρέχετε συγκεκριμένες πληροφορίες που αφορούν την διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και οι οποίες διαφυλάσσονται από εμάς.
Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και οι επισυναπτόμενοι σε αυτήν Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης της παρούσας ιστοσελίδας περιγράφουν τη μέθοδο συλλογής δεδομένων από την ιστοσελίδα Okiosunglasses.gr, τη χρήση αυτών των δεδομένων από εμάς και τους όρους και προϋποθέσεις χρήσεως της παρούσας ιστοσελίδας. Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία εσείς μας παρέχετε κατά τη διάρκεια των παραγγελιών σας στην παρούσα ιστοσελίδα.
Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί από τους πελάτες στο okiosunglasses.gr, χρησιμοποιούνται προκειμένου το κατάστημα να έχει άμεση επικοινωνία με τους πελάτες ώστε να τους παρέχονται απαντήσεις ερωτήματα που θέτουν και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους.
Περιορισμός ευθύνης της Εταιρίας

Η Εταιρία δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο χρήστη/πελάτη και αναλαμβάνει, σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να τον ενημερώνει έγκαιρα περί της μη διαθεσιμότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει πληροφορίες για το περιεχόμενο (λ.χ. ονόματα, πληροφορίες, φωτογραφίες, απεικονίσεις) και τις ιδιότητες των προϊόντων που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου, όπως είναι στην πραγματικότητα. Σε καμία περίπτωση η Εταιρία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία (η οποία μπορεί να συνίσταται σε απώλεια κερδών ή δεδομένων) που τυχόν θα υποστεί ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΤΑΙΡΊΑΣ, τη χρήση αυτού ή και με την αδυναμία παροχής προϊόντων και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Συλλογή Πληροφοριών

Για να επιτευχθεί η καλύτερη εξυπηρέτησή σας, είναι σημαντικό να μας παρέχετε συγκεκριμένες πληροφορίες που αφορούν την διεκπεραίωση των αγορών σας και οι οποίες διαφυλάσσονται από εμάς.
Οι πληροφορίες που συλλέγονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν σκοπό την μέτρηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της Εταιρίας, τον καθορισμό των απαιτήσεων των χρηστών/πελατών για τα προσφερόμενα προϊόντα και την διευκόλυνση των συναλλαγών με την Εταιρία, η οποία δεν διανέμει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή άλλες πληροφορίες που αφορούν τους χρήστες/πελάτες. Για τους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι δυνατόν να το επισκέπτονται, δίχως να απαιτείται να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους, εκτός αν το επιθυμούν. Ωστόσο, είναι αναγκαία η δήλωση των προσωπικών τους δεδομένων στην περίπτωση που επιθυμούν να παραγγείλουν προϊόντα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Χρήση των Πληροφοριών.
Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα συλλέγει καποιους τύπους πληροφοριών σχετικά με τους χρήστες. Συγκεκριμένα συλλέγει:
• στοιχεία που ο χρήστης δίδει, προκειμένου να εκτελεστεί η παραγγελία του,
• στοιχεία που ο χρήστης δίδει κατά τη σύνδεσή του μέσω άλλης πλατφόρμας (π.χ. μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης facebook, Instagram κ.α.).
Κατά την συμπλήρωση οποιασδήποτε φόρμας παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα ζητούνται τα στοιχεία του πελάτη όπως:
• το ονοματεπώνυμο
• η διεύθυνση
• ο ταχυδρομικός κωδικός της περιοχής που διαμένει
• η ηλεκτρονική του διεύθυνση
• ο αριθμός τηλεφώνου
• και ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας.
Συμπληρωματικά μπορεί να ζητηθούν και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως στοιχεία αποστολής – παράδοσης μιας παραγγελίας, στοιχεία τιμολόγησης ή λεπτομέρειες σχετικά με προσφορά που έχει ζητηθεί. Η Εταιρία κάνει χρήση των πληροφοριών που δίνονται κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής αποστολής της φόρμας, προκειμένου να επικοινωνήσει με τους πελάτες για θέματα σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας, την επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση. Επίσης για ενημέρωση νέων ή εναλλακτικών προϊόντων που προσφέρονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Πρόσβαση στις Πληροφορίες.

Κάθε διεκπεραίωση παραγγελίας απαιτεί την συλλογή προσωπικών στοιχείων, για παράδοση ή κράτηση μιας παραγγελίας. Επίσης η χρήση πιστωτικής κάρτας, για την χρέωση της οποίας χρειάζονται δικαιολογητικά ταυτοποίησης στοιχείων νόμιμου κατόχου την πρώτη και μόνο φορά διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση. Οποιοδήποτε δικαιολογητικό και έγγραφο πιστοποιεί και δηλώνει την ταυτότητα του πελάτη παραμένει αυστηρά απόρρητο και ελέγχεται μόνο από το αρμόδιο υπεύθυνο τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος Η προσκόμιση των προσωπικών δεδομένων του χρήστη/πελάτη, σημαίνει ότι συναινεί τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιούνται από τους υπαλλήλους του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί από τους υπαλλήλους του και τους συντηρητές της ιστοσελίδας του να παρέχουν στους χρήστες/πελάτες του το επίπεδο ασφαλείας που αναφέρεται στη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σε καμία άλλη περίπτωση το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα www.okiosunglasses.gr δεν μπορεί να μοιραστεί με άλλους προσωπικά στοιχεία του χρήστη/πελάτη, χωρίς προηγούμενη συναίνεσή του, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω νομικής οδού και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις που επιτρέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο ή βάσει δικαστικής απόφασης, η συλλογή, χρήση και η αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων, τα οποία έχουν δοθεί.

Επεξεργασία πληροφοριών

Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει στους χρήστες του να έχουν πρόσβαση για να διορθώνουν, αλλάζουν, συμπληρώνουν ή και να διαγράφουν δεδομένα και πληροφορίες που έχουν καταχωρίσει οι ίδιοι. Εάν επιλέξουν να διαγράψουν μια πληροφορία, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα ενεργήσει έτσι ώστε να διαγραφεί αυτή η πληροφορία από τα αρχεία του άμεσα. Για την προστασία και την ασφάλεια του χρήστη το ηλεκτρονικό κατάστημα βεβαιώνει ότι το πρόσωπο που κάνει τις αλλαγές είναι όντως το ίδιο πρόσωπο με το χρήστη. Η αλλαγή ή η διόρθωση των προσωπικών δεδομένων του χρήστη μπορεί να γίνει μέσω της σελίδας εγγραφής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καθίσταται σαφές ότι η Εταιρία καταβάλει κάθε προσπάθεια για την προστασία των προσωπικών δεδομένων του εκάστοτε χρήστη/πελάτη, αλλά η προστασία των κωδικών πρόσβασης στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο τον χρήστη/πελάτη.

Αποδοχή όρων Προστασίας Απορρήτου

Η χρήση της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος από τον εκάστοτε χρήστη/πελάτη σημαίνει ανεπιφύλακτη αποδοχή και συναίνεση με την παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, καθώς επίσης και με τους όρους και τις Προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.
ΔΙΚΑIΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ Ν. 2251/1994 (ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μέσω email στο info@okiosunglasses.gr . Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα)  και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση με χρέωση του (στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.

(στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

(ζ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.

(η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.

(ι) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.  Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται: Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα , καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. συμπληρώματα διατροφής) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής.

Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας Η Υπαναχώρηση  της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους. Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων Σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του:

α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες,

β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή

γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο email της εταιρείας. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς. Από τις επιστροφές – αντικαταστάσεις εξαιρούνται τα προϊόντα που φέρουν προσωποποιημένο τύπωμα κατόπιν παραγγελίας του πελάτη. Περιορισμός ευθύνης: Η εταιρεία δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.  Τελικές Διατάξεις Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την εταιρεία στην Θεσσαλονίκη και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της). Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του όρου 3β του Ν. 2251/1994 Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής  Τελικές Διατάξεις Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την εταιρεία στην Θεσσαλονίκη και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της). Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του όρου 3β του Ν. 2251/1994